Gastroprovoz BIOCEV - technologické vybavení

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu, záruční servis nových strojů a přístrojů vybavení gastroprovozu v Biotechnologickém a biomedicínském centru Akademie věd a Univerzity Karlovy ve Vestci u Prahy – SO 001 (budova 1), dle zadavatelem specifikovaných technických a obchodních podmínek a zadávací dokumentace. Část předmětu plnění popsaná a identifikovaná v projektové dokumentaci a výkazu výměr tvoří předmět smluvní opce dle čl.I, odst. 4 návrhu smlouvy, část 3 zadávacích podmínek. Součástí plnění bude taktéž: - zpracování výrobní dokumentace, je-li tato dokumentace nezbytná pro výrobu a instalaci, včetně jejího projednání a schválení zadavatelem a generálním projektantem stavby BIOCEV, - koordinace stavebních/montážních prací potřebných pro provedení díla, - obstarání dodávek potřebných materiálů a zařízení a prací nezbytných pro provedení díla a řádné dokončení díla, provedení všech činností souvisejících s vlastním poskytnutím dodávky, které jsou pro řádné dokončení díla nezbytné včetně koordinační a kompletační činnosti pro daný účel a provoz. Součástí bude dodávka a doprava na místo plnění (Vestec u Prahy, Průmyslová ul.), - veškerá elektrická a jiná připojení na instalace nezbytná pro provoz a funkci, včetně nezbytného odzkoušení, revizí a předložení dokladů o odborné způsobilosti osoby, která připojení prováděla, - výroba standardních a nestandardních kusů kuchyňského nábytku, - kompletace nábytku z jednotlivých prvků (pracovních desek, kovových konstrukcí apod.), označení každého dodaného kusu (nikoliv prvku) a interiérového vybavení samolepkou s označením podle výpisů prvků z projektu (podle jednotlivých místností – poziční číslo – název celé sestavy dle výkazů výměr z projektové dokumentace), - předprovozní testy, veškeré zkoušky, tlakové zkoušky jednotlivých médií, revize v rámci dodávaných zařízení, el. revize atd., dále pak uvedení vybavení do provozu, - vypracování dokumentace skutečného provedení, jejíž součástí bude celkový seznam dodaných položek (nábytkových kusů, nikoliv jednotlivých prvků) a seznamu dodaných položek pro každou jednotlivou místnost dle skutečných počtů a provedení s uvedením jejich jednotkové ceny, která bude členěna na cenu bez DPH a s DPH ve výši určené dle platných právních předpisů (tímto se rozumí „podklad pro inventarizaci majetku“), - zpracování a předání písemných instrukcí, návodů k obsluze, provozních manuálů a zaškolení obsluhy, - předání atestů, certifikátů, prohlášení o shodě výrobků a použitých materiálů s platnými normami a předpisy, - provedení bezpečnostních opatření na ochranu lidí a majetku (zejména všech částí stavby, v níž bude dílo prováděno) v průběhu provádění díla, Dále viz VI.3) Další informace tohoto formuláře nebo zadávací dokumentace odst. 4.1.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 670827
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Ústav molekulární genetiky AV ČR, v. v. i.
IČ zadavatele: 68378050
Datum zveřejnění: 28-07-2016
Země: Česká republika
CPV: 39221000-7

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595