Komplexní dodávka a servis kopírovacích a tiskových zařízení pro PdF UP Olomouc a související služby

Olomoucký mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je: a) je kompletní dodávka hardwarových (šest multifunkčních zařízení a k nim příslušným přístupovým terminálům) a softwarových komponent (rozšíření počtu licencovaných zařízení připojených ke stávající licenci systému SafeQ verze 6 o šest kusů) a jejich konfigurace pro potřeby zajištění kopírovacích, skenovacích a tiskových služeb pro zaměstnance PdF UP Olomouc. Jedná se tedy o instalaci a konfiguraci přístupového systému a napojení všech součástí kopírovacího systému (celkem požadováno šest multifunkčních zařízení) do přístupového systému a integrace s přístupovými terminály. Součástí je i převedení stávající databáze uživatelů a účtů SafeQ z verze 3.1 na aktuální (jedná se o cca 350 uživatelských účtů), a migrace databáze uživatelů a jejich nastavení, včetně nastavení účtování a nákladových středisek do nového prostředí se zachováním všech původních funkcionalit; b) dodávka musí tvořit jeden kompletní funkční celek napojený na stávající infrastrukturu, včetně nespecifikovaného drobného materiálu a kabeláže vyplývajícího z konkrétně nabídnutého řešení. Součástí instalace bude sada metalické kabeláže pro propojení soustavy kopírovacích a tiskových zařízení do stávající struktury počítačové sítě PdF v délce a počtu nezbytném pro úplné a bezvadné zapojení; c) úklid a odvoz všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní instalaci v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů z místa plnění d) poskytovat servisní služby na kopírovacích strojích (dále také jen „servisní práce“) včetně dodávky náhradních dílů a příslušného spotřebního materiálu (mimo papíru) v rozsahu dále uvedeném v této Dokumentaci po dobu 60-ti měsíců ode dne protokolárního předání zařízení do užívání. Součástí dodávky musí být veškeré nezbytné zařízení, umožňující úplnou instalaci kompletního požadovaného zařízení, a to bez dalších zásahů a nákladů ze strany Zadavatele k dosažení všech parametrů požadovaných Zadavatelem v této Dokumentaci. Součástí předmětu plnění je i dodání 6-ti nových přístupových licencí SW SafeQ verze 6 a licenční sw podpory na 60 měsíců, instalace a konfigurace zařízení do kreditního systému Zadavatele, včetně SafeQ embeddet terminálu ke každému stroji a 6ks USB SafeQ dobíjecích míst. Řešení nabízené Dodavatelem musí umožnit využití tiskových služeb pouze autentifikovaným a autorizovaným uživatelům Zadavatele na základě jejich předplaceného kreditu. Uživatelé Zadavatele používají ke své identifikaci čipové karty typu MIFARE Classic 1K s kapacitou 1kB - Dodavatel je povinen zajistit plnění služeb s využitím tohoto typu čipových karet. Zadavatel je dále vlastníkem neomezené serverové licence pro kreditní systém SafeQ verze 6, který je plně integrován do informačního systému Zadavatele. Dodavatel je povinen zajistit plnění služeb pomocí tohoto kreditního systému Zadavatele, a to poskytnutím dalších přístupových licencí pro 6 multifunkčních zařízení.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2020-030365
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Univerzita Palackého v Olomouci
IČ zadavatele: 61989592
Datum zveřejnění: 31.08.2020
Země: Česká republika
CPV: 50313200

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595