NÁKUP STRAVENEK PRO ZAMĚSTNANCE ÚMČ PRAHA 11
Praha malaPopis poptávky
Zadavatel uzavře rámcovou dohodu s jedním účastníkem rámcové dohody, na základě níž budou zadavatelem zadávány jednotlivé veřejné zakázky na nákup stravenek pro zaměstnance ÚMČ Praha 11. Předmětem veřejné zakázky je personalizovaná (obálkované po jménech) dodávka stravenek pro zaměstnance včetně dopravy do sídla zadavatele. Požadovaná dodací lhůta je 2 pracovní dny od doručení objednávky vybranému účastníku rámcové dohody. Zadavatel dále uvádí, že jednotlivé plnění na základě rámcové dohody budou probíhat způsobem dle příslušných ustanovení stanovených v ČÁSTI ŠESTÉ, ZVLÁŠTNÍ POSTUPY, HLAVA II, RÁMCOVÁ DOHODA ZZVZ postupem bez obnovení soutěže mezi účastníky rámcové dohody dle ustanovení § 134 ZZVZ na základě měsíčních objednávek, které budou považovány za výzvu k poskytnutí plnění (návrh na uzavření smlouvy) a písemného potvrzení přijetí objednávky (přijetí návrhu smlouvy).Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-012391
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Městská část Praha 11
IČ zadavatele: 00231126
Datum zveřejnění: 23.04.2018
Země: Česká republika
CPV: 30199770
Evidenční číslo zakázky: Z2018-012391
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Městská část Praha 11
IČ zadavatele: 00231126
Datum zveřejnění: 23.04.2018
Země: Česká republika
CPV: 30199770
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.