Obnova WAF F5 - II.

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění VZ je obnova stávajících zařízení výrobce F5, Inc. (dále jen "výrobce") v Datových centrech (dále jen "DC") a Datových sálech (dále jen "DS") prostřednictvím dodávky webových aplikačních firewallů a loadbalancerů pro webové portály ADIS/PMD, pro aplikace Finanční správy ČR (dále jen "FS ČR") a webové stránky provozované FS ČR (dále jen "zařízení F5") včetně zajištění servisní podpory výrobce HW i SW dodaných částí zařízení F5 (dále jen "maintenance"), a to v souladu s podmínkami uvedenými v Příloze č. 1 ZD - Návrh smlouvy (dále jen "smlouva"), dále s Přílohou č. 5 ZD - Technická specifikace předmětu plnění a současně s Přílohou č. 7 ZD - Cenová nabídka dodavatele. Popis stávajícího stavu zařízení F5 je uveden v Příloze č. 6 ZD - Současný stav zařízení F5. Plnění předmětu VZ bude poskytováno ve 2 fázích, a to následovně: 1. fází plnění předmětu VZ je obnova zařízení F5, spočívající v: - dodání zařízení F5 v souladu s Přílohou č. 5 ZD - Technická specifikace předmětu plnění a současně v souladu s Přílohou č. 7 ZD - Cenová nabídka dodavatele, - provedení instalačních a konfiguračních prací spojených s migrací ze stávajících zařízení na nová zařízení a s potřebnou optimalizací pro nově dodávaná zařízení. Instalace a konfigurace bude navržena jako bezvýpadková, případně s minimálními provozními dopady, - navržení testovacích scénářů pro testování funkčnosti celého řešení a jejich předložení zadavateli k připomínkám, - provedení testování funkčnosti celého řešení, - vypracování implementační uživatelské a administrátorské dokumentace v českém jazyce včetně popisů řešení havárií (Disaster recovery) a dalších součástí nezbytných k provozu zařízení F5 zadavatelem, - zaškolení správců a administrátorů zadavatele v rozsahu obsahově odpovídajícím kurzu výrobce v českém jazyce pro alespoň 8 osob, - poskytnutí součinnosti zadavateli při předávání všech zařízení F5 do produkčního prostředí jednotlivých aplikací. 2. fází plnění předmětu VZ je poskytování maintenance pro všechny HW i SW části dodaných zařízení F5, a to minimálně v následujícím rozsahu: - zajištění bezplatného on-line přístupu a oprávnění k používání aktuální verze SW části zařízení F5, tj. zajištění upgradů a opravných verzí SW části zařízení F5, včetně přístupu ke znalostní bázi, dokumentaci a novým verzím SW v režimu 24/7 a za podmínek stanovených v čl. V. smlouvy, - řešení závad zařízení F5 v režimu 24/7 a za podmínek stanovených v čl. V. smlouvy. Zadavatel požaduje, aby v rámci veškerých dodávek obsažených v předmětu VZ bylo dodáno nové nepoužité a originálně zabalené zboží, které je určené pro český trh a splňuje veškeré obecně závazné předpisy a normy pro oblast provozu elektrických zařízení a tvorby a bezpečnosti SW, a to včetně všech jeho součástí a příslušenství, zejména včetně veškerého souvisejícího programového vybavení a licencí, které možní plnohodnotné fungování poptávané funkcionality. Zadavatel současně stanovuje, že veškeré dodávky nesmí být v okamžik podání nabídky vedeny výrobcem jako výrobky s plánovaným koncem podpory (end of support) nebo pro ně byl vyhlášen den ukončení prodeje (end of sale).

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2022-018741
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Generální finanční ředitelství
IČ zadavatele: 72080043
Datum zveřejnění: 16.05.2022
Země: Česká republika
CPV: 32420000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595