Rámcová dohoda na nákup tiskových zařízení a spotřebního materiálu
Praha malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody ve smyslu § 131 a násl. ZZVZ, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 48 měsíců (dále též jen „Rámcová dohoda“). Rámcová dohoda bude uzavřena mezi zadavatelem a jedním účastníkem zadávacího řízení. Jednotlivé veřejné zakázky tudíž budou zadávány na základě Rámcové dohody postupem bez obnovení soutěže mezi účastníky Rámcové dohody. Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky tiskových zařízení, dodávky příslušných tonerů a dalšího spotřebního materiálu, dále poskytnutí záruky za jakost na dodané zboží a poskytování záručního servisu k dodanému zboží v délce 48 měsíců pro tisková zařízení a v délce 24 měsíců na příslušný spotřební materiál.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-040025
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 16.11.2018
Země: Česká republika
CPV: 30232100
Evidenční číslo zakázky: Z2018-040025
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 16.11.2018
Země: Česká republika
CPV: 30232100
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.