„Centrální nákup kancelářských potřeb na období 2017 - 2018“

Olomoucký mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb, dle požadavků centrálního zadavatele a podrobné specifikace uvedené v zadávací dokumentaci. Dodávky kancelářských potřeb budou realizovány na základě rámcové smlouvy a to v nepřetržitém režimu po celou dobu plnění veřejné zakázky v závislosti na aktuálních provozních potřebách jednotlivých zadavatelů, tj. na základě jejich požadavků. V ceně dodávek je zahrnuta i doprava a balení zboží obvyklým způsobem.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2017-001098
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Olomoucký kraj
IČ zadavatele: 60609460
Datum zveřejnění: 13.01.2017
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595