Komunikační kampaň na podporu značky Vína z Moravy, vína z Čech pro období 2016 – 2018
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb vybraných uchazečů na základě rámcových smluv, uzavřených v celkem dvou částech veřejné zakázky, v oblasti strategického a kreativního vývoje, mediálního plánování a nákupu mediálního prostoru včetně detailních analýz efektivity. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat všechny off-line a on-line aktivity Vinařského fondu v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Vína z Moravy, vína z Čech. Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve zněních pozdějších předpisů, rozdělena na tyto dvě (2) části: • Část 1 – Rámcová smlouva – služby strategické a kreativní agentury pro značku Vína z Moravy, vína z Čech pro období 2016 – 2018, • Část 2 – Rámcová smlouva – služby mediální agentury v oblasti plánování a nákupu pro značku Vína z Moravy, vína z Čech pro období 2016 – 2018. Každá z částí veřejné zakázky představuje samostatný logický celek. Pro potřeby Vinařského fondu je nutné zajistit požadované služby výhradně dle jeho aktuálních potřeb.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 625458
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Vinařský fond
IČ zadavatele: 71233717
Datum zveřejnění: 19-10-2015
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 625458
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Vinařský fond
IČ zadavatele: 71233717
Datum zveřejnění: 19-10-2015
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.