Marketingová, mediální a PR kampaň prezentující regionální potraviny

Česká republika mala

Popis poptávky

Účelem této veřejné zakázky je zajištění marketingové, mediální a PR kampaně, jejímž cílem je podpořit poptávku po regionálních potravinách a upozornit spotřebitele, že při rozhodování o výběru potravin není důležitá pouze cena, ale také jejich kvalita, čerstvost, tradice a původ. Dále má se má kampaň zaměřit na podporu prodeje regionálních potravin v jednotlivých krajích ČR a propagovat je přímo v místě prodeje jako jsou farmářské trhy a lokální sítě maloobchodních prodejen případně speciální koutky regionálních potravin na čerpacích stanicích či v obchodních řetězcích. I nadále je cílem kampaně budovat pozitivní vnímání regionálních produktů a značky „Regionální potravina“ a komunikovat hlavní benefity, které regionální potraviny přináší. Kampaň má také posilovat roli regionálních potravin v oblasti cestovního ruchu a zážitkové gastronomie.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60065691
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Státní zemědělský Intervenční fond
IČ zadavatele: 48133981
Od: 01-01-2012
Do: 31-05-2013
Datum zveřejnění: 07-10-2011
Země: Česká republika
CPV: 79342000-3

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595