Nákup mediálního prostoru na internetu a v tisku
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je plánování, realizace a nákup mediálního prostoru pro mediální kampaň v online a tištěných médiích k propagaci operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen „OP VVV“) dle technické specifikace zadavatele. Předmětem plnění při nákupu mediálního prostoru je spolupráce s mediální agenturou, která na základě specifikace zadavatele naplánuje, rezervuje a následně nakoupí pro zadavatele mediální prostor a zajistí nasazení reklamy (inzerce) na internetu a v tisku. Součástí předmětu plnění je i vyhotovení závěrečné zprávy o realizované mediální kampani, která bude dokládat naplnění obsahu předmětu plnění. Přílohou Zprávy budou kopie realizovaných výstupů (popř. nosiče s kopiemi reklamních výstupů). Pro každý realizovaný inzertní výstup bude uveden zásah v cílové skupině v jednotkách TRP, s doložením způsobu výpočtu a zdrojů, ze kterých výpočet vyplývá.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-008072
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 08.03.2021
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Evidenční číslo zakázky: Z2021-008072
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 08.03.2021
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.