Nákup mediálního prostoru pro realizaci integrované marketingové kampaně II
Česká republika malaPopis poptávky
Realizace digitálních kampaní na klíčových trzích příjezdového cestovního ruchu ČR v souladu s požadavky Zadavatele uvedenými v mediální strategii a mediaplánu.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 460490
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 11-12-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 460490
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 11-12-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.