Prodej reklamního prostoru České televize na mediálním trhu
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je zastupování České televize (dále také „ČT“) na mediálním trhu při prodeji reklamního prostoru ve vysílání ČT a na teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT a barterové obchody reklamního prostoru ČT. Zastupováním se rozumí tvorba a rozvoj obchodní nabídky reklamního prostoru ČT, uzavírání smluv s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a speciálních operací a poskytnutí prostoru na teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT. Dále se jedná o zajištění plnění těchto smluv, tedy o dodávání vysílacího materiálu, případně informací, které budou předmětem takto uzavřených smluv, v náležité technické kvalitě a režimu vybraným uchazečem do ČT.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 369699
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Datum zveřejnění: 09-11-2012
Země: Česká republika
CPV: 79341000-6
Evidenční číslo zakázky: 369699
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Datum zveřejnění: 09-11-2012
Země: Česká republika
CPV: 79341000-6
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.