Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu – Evropa
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je realizace výzkumu zaměřeného na efektivitu reklamních kampaní realizovaných ve vybraných evropských zemích, a to ve Spolkové republice Německo, Polské republice, Velké Británii, Italské republice a České republice.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Rozsah: Předmětem veřejné zakázky je realizace výzkumu zaměřeného na efektivitu reklamních kampaní realizovaných ve vybraných evropských zemích, a to ve Spolkové republice Německo, Polské republice, Velké Británii, Italské republice a České republice při přepdokládané hodnotě 4.200.000,- Kč bez DPH
Evidenční číslo zakázky: 60049922
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Od: 24-11-2010
Do: 31-01-2011
Datum zveřejnění: 14-09-2010
Země: Česká republika
CPV: 79300000-7
Rozsah: Předmětem veřejné zakázky je realizace výzkumu zaměřeného na efektivitu reklamních kampaní realizovaných ve vybraných evropských zemích, a to ve Spolkové republice Německo, Polské republice, Velké Británii, Italské republice a České republice při přepdokládané hodnotě 4.200.000,- Kč bez DPH
Evidenční číslo zakázky: 60049922
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Od: 24-11-2010
Do: 31-01-2011
Datum zveřejnění: 14-09-2010
Země: Česká republika
CPV: 79300000-7
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.