Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu – Svět
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem Veřejné zakázky je příprava a realizace výzkumu zaměřeného na testování marketingové kampaně pro rok 2014, která bude realizována ve vybraných zemích, a to v Německu, Rusku, Číně a Brazílii. Vybraný uchazeč bude realizovat celý výzkum – příprava metodiky, zajištění tazatelské sítě, sběr dat, vyhodnocení dat, vyhodnocení výzkumu v závěrečné zprávě, průběžná kontrola řádného průběhu výzkumu a asistence při publikování výsledků odborné veřejnosti.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 509931
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 14-06-2014
Země: Česká republika
CPV: 79300000-7
Evidenční číslo zakázky: 509931
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 14-06-2014
Země: Česká republika
CPV: 79300000-7
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.