Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu – Svět

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem Veřejné zakázky je příprava a realizace výzkumu zaměřeného na testování marketingové kampaně pro rok 2014, která bude realizována ve vybraných zemích, a to v Německu, Rusku, Číně a Brazílii. Vybraný uchazeč bude realizovat celý výzkum – příprava metodiky, zajištění tazatelské sítě, sběr dat, vyhodnocení dat, vyhodnocení výzkumu v závěrečné zprávě, průběžná kontrola řádného průběhu výzkumu a asistence při publikování výsledků odborné veřejnosti.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 509931
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 14-06-2014
Země: Česká republika
CPV: 79300000-7

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595