Provoz a servis telefonních ústředen

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem této Smlouvy je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli komplexní zajištění provozu a servisu systému OpenScape Voice včetně jeho příslušenství. Zajištění Předmětu plnění spočívá v následujících dílčích plněních: a) provoz: 1. poskytnutí požadovaných služeb od Poskytovatele specifikovaných v Příloze č. 1.1 ZD (Přílohy č. 1, 2, 3 a 4 Závazného návrhu smlouvy; dále též „Příloha č. 1.1 ZD“), mimo jiné poskytnutí konfiguračních a konzultačních hodin technika experta/specialisty v rozsahu 10 hodin měsíčně; 2. poskytnutí služeb telefonního mechanika formou jeho osobní přítomnosti na adrese Praha 1, Letenská 525/15, PSČ 118 10, v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod. v rozsahu uvedeném v Příloze č. 1.1 ZD; b) servis: 1. zajištění oprav pro zařízení, jejichž specifikace a počet je uveden v Příloze č. 1.1 ZD; 2. poskytnutí služeb servisu dle kategorizace závad v reakčních dobách a v dobách oprav dle Přílohy č. 1 ZD (Závazného návrhu smlouvy; dále jen „Závazný návrh smlouvy“); 3. bezplatné poskytnutí nezbytných produktů k servisu (jako např. náhradní díly, jednotlivé prvky telefonní ústředny apod.).

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-048821
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo financí
IČ zadavatele: 00006947
Datum zveřejnění: 03.01.2022
Země: Česká republika
CPV: 50334400

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595