Rámcová dohoda na realizaci marketingových a PR aktivit RBP
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění je zajištění realizace marketingové strategie v souladu se závěry a doporučeními dokumentu „Marketingová analýza & Marketingová strategie 2020 – 2021 (dále jen „Strategie“), která bude rozpracována v předložených návrzích obsažených v nabídkách dodavatelů. Služby spočívají v marketingovém a PR komunikačním mixu sestávajícím se zejména z následujících Služeb popsaných ve Strategii: - bannerová on-line reklama RTB, PPC; - vysílací čas na TV; - outdoorová reklama (billboardy, citylighty, vozidla MHD); - vysílací čas na rádiích; - reklamní předměty; - tištěná inzerce; - reklama na LCD monitorech v nemocnicích a jiných zdravotnických zařízeních; a - poradenská a konzultační činnost pro RBP v oblasti PR. Podrobný popis předmětu plnění je uveden v závazném vzoru návrhu rámcové dohody na plnění veřejné zakázky (dále jen „Rámcová dohoda“), který je přílohou č. 5 zadávací dokumentace, a v jeho přílohách.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2019-028510
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: RBP, zdravotní pojišťovna
IČ zadavatele: 47673036
Datum zveřejnění: 19.08.2019
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Evidenční číslo zakázky: Z2019-028510
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: RBP, zdravotní pojišťovna
IČ zadavatele: 47673036
Datum zveřejnění: 19.08.2019
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.