Restaurování hrací části varhan v kostele Nanebevzetí Panny Marie v Bučovicích

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v restaurování hrací části varhan v kostele Nanebevzetí Panny Marie v Bučovicích. Další služby spočívající v restaurování skříně varhan v kostele Nanebevzetí Panny Marie v Bučovicích jsou v souladu s § 18 odst. 3 ZZVZ zadávány v samostatném výběrovém řízení veřejné zakázky malého rozsahu s názvem Restaurování skříně varhan v kostele Nanebevzetí Panny Marie v Bučovicích. Součástí zadávací dokumentace veřejné zakázky je realizační restaurátorský záměr. Součástí plnění veřejné zakázky je, v případě potřeby na základě nových zjištění v průběhu restaurování, zpracování dalších doplňujících realizačních restaurátorských záměrů vybraným dodavatelem. V případě zpracování dalších doplňujících realizačních restaurátorských záměrů vybraným dodavatelem k nim vybraný dodavatel zároveň zajistí souhlasná rozhodnutí orgánů státní památkové péče. Tyto další doplňující realizační restaurátorské záměry budou zpracovány podle certifikované metodiky "Péče o varhany a zvony a jejich památkové ochrana" (Národní památkový ústav, Praha, 2006). Součástí plnění veřejné zakázky je dále zpracování závěrečné restaurátorské zprávy v požadovaném termínu a počtu vyhotovení (blíže vizte obchodní, platební a technické podmínky). Tato závěrečná restaurátorská zpráva bude zpracována podle certifikované metodiky "Péče o varhany a zvony a jejich památkové ochrana" (Národní památkový ústav, Praha, 2006). Součástí plnění veřejné zakázky je v případě potřeby odvoz restaurovaných předmětů či jejich částí z kostela Nanebevzetí Panny Marie v Bučovicích do provozovny vybraného dodavatele a po jejich zrestaurování odvoz zpět a instalace na původní místo (náklady na případný odvoz restaurovaných předmětů či jejich částí do provozovny a zpět a instalace na původní místo jsou, resp. musí být zahrnuty v nabídkové ceně). Provádění prací na obnově jednotlivých částí varhan, tj. provádění obou veřejných zakázek, bude vzájemně koordinováno, přičemž vybraní dodavatelé budou povinni této koordinaci napomáhat a poskytovat zadavateli nezbytnou nebo potřebnou součinnost. Před zahájením prací bude podle pokynů zadavatele vypracován harmonogram postupu prací a následně společný koordinační plán postupu prací, tak aby byla zajištěna bezproblémová realizace celého předmětu plnění, tj. provedení díla v obou částech veřejné zakázky. Tento koordinační plán může být po vzájemné domluvě všech stran (zadavatele a vybraných dodavatelů) průběžně aktualizován. Celý průběh prací bude sledován a konzultován na kontrolních dnech za účasti zástupců zadavatele, zástupců vybraných dodavatelů, příp. zástupců orgánů státní památkové péče (zejména Městského úřadu Bučovice, který vydal závazné stanovisko, organologa Národního památkového ústavu apod.). Zadavatel požaduje v průběhu realizace díla jako komunikační jazyk český jazyk nebo slovenský jazyk. Zadavatel požaduje zpracování veškeré písemné dokumentace vytvářené v průběhu realizace díla (dalších podrobných prováděcích restaurátorských záměrů, deníku restaurátorských prací, zápisů z kontrolních dnů či jiných jednání mezi zadavatelem a dodavatelem, případně orgány státní památkové péče, závěrečné restaurátorské zprávy apod.) v českém jazyce.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-021898
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Římskokatolická farnost Bučovice
IČ zadavatele: 61729795
Datum zveřejnění: 21.06.2021
Země: Česká republika
CPV: 50860000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595