Servisní podpora kopírovacích strojů a multifunkcí Ústeckého kraje včetně pravidelné obměny zařízení

Ústecký mala

Popis poptávky

Předmětem plnění veřejné zakázky je servisní podpora kopírovacích strojů a multifunkcí Ústeckého kraje, včetně dodávek spotřebního materiálu a výměny náhradních dílů na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce. Předmětem plnění je pravidelná obměna těchto zařízení, a to dodávka 2 kopírovacích strojů a 2 multifunkcí ročně. Veškerá dodaná zařízení budou ve vlastnictví Ústeckého kraje. Součástí dodávky spotřebního materiálu není požadována dodávka papíru. • Zadavatel požaduje poskytování servisní podpory kopírovacích strojů a multifunkcí Ústeckého kraje, včetně dodávek spotřebního materiálu a výměny náhradních dílů na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce. Výpovědní lhůta začíná běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi. • Součástí dodávky spotřebního materiálu není požadována dodávka papíru. • Závady a požadavky budou hlášeny 2 způsoby: a) automatizovaně odesílány kopírovacími stroji a multifunkcemi na HelpDeskový kontakt/portál účastníka a v kopii na pověřené pracovníky zadavatele (softwarové a hardwarové závady, výměny tonerů a odpadních nádob); b) manuálně na HelpDeskový kontakt/portál účastníka pověřenými pracovníky zadavatele. • Závady a požadavky budou řešeny 2 způsoby: a) vzdáleným přístupem na KÚÚK (softwarové závady); b) v místě plnění na KÚÚK (odstranění mechanických závad, profylaxe) • Výměny tonerů a odpadních nádob budou provádět pověření pracovníci zadavatele. Pro tyto účely bude účastníkovi zřízen na KÚÚK oddělený sklad pro tonery, odpadní nádoby a náhradní díly. • Doba od nahlášení závady/požadavku na Helpdeskový kontakt/portál účastníka po přijetí závady/požadavku řešitelem se nazývá Doba reakce. Doba reakce na závadu/požadavek je stanovena maximálně na 4 hodiny. Příjem závad/požadavků je realizován v pracovních dnech, a to v době od 8 do 16 hodin. • Doba vyřešení závady/požadavku je stanovena maximálně na 96 hodin od přijetí závady/požadavku řešitelem. • Řešením závady/požadavku je odstranění závady/požadavku na kopírovacím stroji/multifunkci nebo výměna zařízení za náhradní zařízení po dobu opravy. • Zadavatel akceptuje nefunkční maximálně 2 zařízení současně. - Zadavatel požaduje pravidelnou obměnu zařízení, a to dodávku 2 kopírovacích strojů a 2 multifunkcí ročně. Veškerá dodaná zařízení budou ve vlastnictví Ústeckého kraje.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2022-048506
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ústecký kraj
IČ zadavatele: 70892156
Datum zveřejnění: 01.12.2022
Země: Česká republika
CPV: 50313200

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595