Strategický výzkum značky 2021

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je realizace strategického výzkumu značky - posluchači rádií z hlediska struktury potřeb a emocí - pozice Českého rozhlasu a jeho hlavních stanic v konkurenčním prostředí. Požadovaná metoda realizace je kombinovaný kvantitativní a kvalitativní výzkum online.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-024251
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: ČESKÝ ROZHLAS
IČ zadavatele: 45245053
Datum zveřejnění: 12.07.2021
Země: Česká republika
CPV: 79300000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595