TVORBA A ZAJIŠTĚNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE V RÁMCI KANDIDATURY MĚSTA NA EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2028

Jihočeský mala

Popis poptávky

Předmětem této zakázky je příprava komplexní marketingové strategie pro kandidaturu Českých Budějovic na Evropské hlavní město kultury 2028, která proběhne v letech 2021-2022. Součástí této strategie bude: analýza projektu a jeho potenciálu, určení komunikačních cílů projektu, segmentace cílových skupin, výběr relevantních cílových skupin a nastavení positioningu celé komunikace, tvorba marketingového mixu, příprava mediaplánu, vytvoření rozpočtu pro komunikaci a akční plán. Tato marketingová strategie bude klíčovým dokumentem pro komunikaci projektu. Dále je předmětem zakázky realizace, monitoring aktivit a průběžné vyhodnocování aktivit (Průběžný monitoring a vyhodnocování budou probíhat dle předem sjednané frekvence. Výsledky hodnocení by měly mít okamžitý dopad na zvolenou strategii.) a závěrečné vyhodnocení celé komunikace. Viz zadávací dokumentace.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-019854
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Statutární město České Budějovice
IČ zadavatele: 00244732
Datum zveřejnění: 04.06.2021
Země: Česká republika
CPV: 79342000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595