Popis poptávky
Řešení rekonstrukce předpokládá nové využití světlého uličního prostoru (cca 8,0 m), a to provedením jízdního pásu šířky 3,5 m pro jednosměrný provoz a parkovacího pruhu šířky 2,0 m. Zbývající prostor bude využit pro oboustranné chodníky, z nichž ten, ve kterém je umístěno veřejné osvětlení, je navržen v minimální šířce dle ČSN (tzn. 1,5 m), protilehlý pak v šířce 1,0 m. Povrch jízdního pásu je navržen z asfaltového betonu, parkovací pruh pak ze zámkové dlažby tl. 80 mm, barva šedá. Povrch chodníků bude tvořit zámková dlažba tl. 60 mm barvy šedé, vjezdy, které jsou nedílnou součástí chodníků, jsou navrženy ze zámkové dlažby tl. 80 mm, budou barevně odlišeny od povrchu chodníku (barva červená) a ve stejné barvě pokračují přes parkovací pruh. Postranní zpevnění bude tvořeno betonovými silničními obrubníky uloženými do betonového lože. Na severním konci řešené komunikace je navrženo místo pro přecházení, které bude osazeno varovnými a signálními pásy z hmatové zámkové dlažby dle vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb pro osoby těžce postižené, v platném znění. Na jižním konci ulice místo pro přecházení zřízeno nebude, a to z důvodu stísněných poměrů a rozhledových poměrů. Stejným způsobem (varovné pásy) budou zabezpečeny i veškeré vjezdy. Odvodnění bude zajištěno pomocí šesti stávajících uličních vpustí, které budou rekonstruovány ve svých nynějších pozicích. Jejich zaústění do kanalizační stoky zůstane zachováno. Zbývajících pět uličních vpustí nebude vzhledem k nově navrženému příčnému sklonu vozovky využito a budou zrušeny. Pro bližší informace kontaktujte přímo poptávající osobu uvedenou v kontaktech.
Dokumentace a přiložené soubory
Bude zobrazeno po přihlášení.
Kategorie poptávky, klasifikace
Zdroj, odkaz
Bude zobrazeno po přihlášení.