Zbývající fáze EET – Prostor pro informační kampaň v rozhlase

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem Veřejné zakázky je odvysílání informačních audiospotů předložených zadavatelem (dále jen „spoty“) za účelem informování podnikatelské veřejnosti o blížícím se startu zbývající fáze elektronické evidence tržeb a povinnostech s tím souvisejících. Celkový odběr činí minimálně 2500 odvysílání reklamních spotů v rozhlasovém vysílání v předpokládaném termínu od 17. února 2020 do 30. dubna 2020. Podrobnosti dodavatel uvede v podrobném návrhu vysílacího plánu, v němž bude zahrnuto odvysílání minimálně 2000 rozhlasových spotů v délce 30 vteřin a odvysílání minimálně 500 rozhlasových spotů v délce 60 vteřin a dále musí z podrobného návrhu vysílacího plánu vyplývat splnění těchto požadavků: a) Odvysílání alespoň části rozhlasových spotů je požadováno v průběhu pracovních dnů, část rozhlasových spotů lze vysílat i o víkendech, státních svátcích a ostatních svátcích. b) Zadavatel požaduje odvysílání spotů na mixu minimálně čtyř a maximálně šesti rozhlasových stanic v rámci vysílacího plánu, který splňuje následující podmínky: o celková poslechovost rozhlasových stanic v mixu dosahuje alespoň 2 000 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019), o každá rozhlasová stanice v mixu dosahuje poslechovosti alespoň 100 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019), o každá rozhlasová stanice v mixu disponuje celoplošným pokrytím na území ČR, tj. pokrytí ve všech krajích vč. hl. m. Prahy (podmínku splňuje i rozhlasová stanice s regionálními odpoji na území celé ČR), o nejméně 25% celkového vysílacího času bude alokováno na nejposlouchanější stanici z mixu, každá stanice mixu bude zastoupena nejméně 15% podílem na celkovém vysílacím času a zároveň dvě nejméně poslouchané stanice nebudou mít větší alokaci na celkovém vysílacím času než 40%. o zadavatel vyžaduje, aby i samotné zastoupení 60 vteřinových spotů odpovídalo rozložení celkového vysílacího času mezi mix stanic, a to v maximálním možném souladu s požadavky v předcházejícím bodě (25-15-40) o časovým pásmem komunikace je denní čas od 6:00 do 20:00 K výhradě změny harmonogramu po podpisu smlouvy viz zadávací dokumentaci.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2019-045299
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo financí
IČ zadavatele: 00006947
Datum zveřejnění: 23.12.2019
Země: Česká republika
CPV: 79340000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595