„Digitální skiagrafické pracoviště pro odd. RDG Jičín“
Královéhradecký malaPopis poptávky
Předmětem této zakázky je dodávka nového přístroje – 1ks digitálního rtg skiagrafického systému do Oblastní nemocnice Jičín a.s.. Součástí dodávky je rovněž: a) montáž, instalace, uvedení do provozu včetně ověření funkčnosti, provedení všech provozních testů a předepsaných zkoušek dle příslušné platné právní úpravy, ověření deklarovaných technických parametrů (zboží musí splňovat veškeré požadavky na něj kladené právními předpisy České republiky); a b) instruktáž zdravotnického personálu (dle § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů – dále jen „zákon o ZP“); a c) vystavení protokolu o proškolení, resp. instruktáži zdravotnického personálu, a protokolu opravňujícího provádět následné instruktáže zdravotnického personálu v používání zboží pro určeného pracovníka kupujícího, pokud má prodávající k takovému oprávnění prokazatelný souhlas výrobce zboží; a d) dodání dokladů, které jsou potřebné pro používání zboží (event., které jsou kupujícím požadovány pro připojení do IT infrastruktury, NIS – nemocniční informační systém, PACS – picture archiving and communication system apod.) a které osvědčují technické požadavky na zdravotnické prostředky, jako např. návod k použití v českém jazyce (i v elektronické podobě na CD/DVD), příslušné certifikáty nebo atesty osvědčující, že přístroj je vyroben v souladu s platnými bezpečnostními normami a ČSN, kopii prohlášení o shodě (CE declaration) a další dle zákona o ZP, v případě zboží se zdroji ion. záření i dokumentaci dle zákona č. 263/2016 Sb., atomový zákon (dále jen „atomový zákon“) a souvisejících prováděcích předpisů; e) provedení souvisejících stavebních prací včetně vypracování kompletní technologické a stavební projektové dokumentace pro realizaci dodávky; f) provádění pozáručního servisu dodaných zdravotnických prostředků po dobu 72 měsíců a další povinnosti vybraného dodavatele/prodávajícího, stanovené v závazném návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 3 zadávací dokumentace.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-007711
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Oblastní nemocnice Jičín a.s.
IČ zadavatele: 26001551
Datum zveřejnění: 12.03.2018
Země: Česká republika
CPV: 33111800
Evidenční číslo zakázky: Z2018-007711
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Oblastní nemocnice Jičín a.s.
IČ zadavatele: 26001551
Datum zveřejnění: 12.03.2018
Země: Česká republika
CPV: 33111800
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.