„Výběr dodavatele kancelářských potřeb“

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem této zakázky je výběr dodavatele kancelářské zboží potřebného k zabezpečení realizace individuálního projektu „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“ (dále jen projekt) spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky. Předmětem nákupu budou drobné kancelářské potřeby nezbytné k zabezpečení realizace projektu (např. eurosložky, papíry, šanony/pořadače, lepicí pásky, lepidla, obálky, kancelářské sponky, sešívačky + náplně, nůžky, děrovače, samolepící bločky různých velikostí, papírové složky, samolepící štítky, kalkulátory, popisovače, korektory apod.). Jedná se o veřejnou zakázku na dodávku, kterou bude jeden vítězný uchazeč pro zadavatele vykonávat na základě „Rámcové smlouvy s jedním uchazečem na zabezpečení kancelářských potřeb“. Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 322772
Zadávací řízení: PT_OPEN
Zadavatel-název/jméno: ČR - Státní úřad inspekce práce
IČ zadavatele: 75046962
Datum zveřejnění: 01-03-2012
Země: Česká republika
CPV: 30190000-7

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595