„NÁVRH MEDIAPLÁNU A NÁKUP MEDIÁLNÍHO PROSTORU II“
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je návrh mediaplánu a nákup promítacích časů v síti/sítích českých multikin a nákup vysílacích časů v české a polské televizi s celostátní působností, a to pro 4 propagační spoty, konkrétně pro 1 spot se zimní tematikou určený do multikin (délka 30 sek., počet opakování: 14 promítacích dnů), 1 spot s letní tematikou určený do multikin (délka 30 sek., počet opakování: 21 promítacích dnů), 1 celoroční spot určený do televize s celostátní působností na území České republiky (délka 30 sek., počet opakování: 15x) a 1 spot speciálně vytvořený pro polskou klientelu a určený do televize s celostátní působností v Polské republice (délka 30 sek., počet opakování: 8x).Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 385761
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Královéhradecký kraj
IČ zadavatele: 70889546
Datum zveřejnění: 06-02-2013
Země: Česká republika
CPV: 64228100-1
Evidenční číslo zakázky: 385761
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Královéhradecký kraj
IČ zadavatele: 70889546
Datum zveřejnění: 06-02-2013
Země: Česká republika
CPV: 64228100-1
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.