„Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu – Svět“
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem zadávacího řízení je Kvalitativní výzkum předložených kreativ, které budou nasazeny v integrované marketingové kampani v roce 2014 a v rámci marketingové kampaně projektu Tradiční Česko všemi smysly – produkt cestovního ruchu, tj. příprava a realizace výzkumu zaměřeného na předběžné testování plánovaných marketingových kampaní pro rok 2014, které budou realizovány ve vybraných zemích. Vybraný uchazeč bude realizovat celý výzkum – příprava metodiky, zajištění tazatelské sítě, sběr dat, vyhodnocení dat, vyhodnocení výzkumu v průběžných zprávách a závěrečné zprávě, průběžná kontrola řádného průběhu výzkumu a asistence při prezentaci výsledků výzkumu odborné veřejnosti. Více v zadávací dokumentaci.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 446618
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 25-10-2013
Země: Česká republika
CPV: 79310000-0
Evidenční číslo zakázky: 446618
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 25-10-2013
Země: Česká republika
CPV: 79310000-0
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.