Analýza marketingového potenciálu a technických parametrů nového přístavního území ČR v Hamburku
Česká republika malaPopis poptávky
Cílem „Analýzy marketingového potenciálu a technických parametrů nového přístavního území ČR v Hamburku“ je identifikace a vyčíslení marketingového potenciálu nového přístavního území ČR k Hamburku pro obchod mezi zámořím (a Evropou s využitím příbřežní námořní dopravy) a Českou republikou, identifikace příležitostí funkce přístavního území státu pro podporu obchodu s ČR a identifikace technických parametrů pro přístavní území. Nové přístavní území bude dosahovat základních parametrů rozlohy 30 tis. m2, s manipulační a skladovací plochou, krytým skladem, administrativním zázemím, přístavní zdí délky 200 - 300 m s námořním přístupem lodí do ponoru cca 11 m bez omezení výšky, přístupem říčních lodí bez omezení, silničním a železničním napojením.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-027835
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ředitelství vodních cest ČR
IČ zadavatele: 67981801
Datum zveřejnění: 16.08.2018
Země: Česká republika
CPV: 71320000
Evidenční číslo zakázky: Z2018-027835
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ředitelství vodních cest ČR
IČ zadavatele: 67981801
Datum zveřejnění: 16.08.2018
Země: Česká republika
CPV: 71320000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.