Automatizovaná informační podpora (chatbot)
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem zakázky je zajištění provozu Automatizované informační podpory (Chatbot) poskytované jako služba (SaaS), kdy veškeré výpočetní prostředky i data spravuje dodavatel, umístění uživatelské části systému bude v prostředí objednatele („On Premise“). Součástí zakázky je migrace obsahu stávajícího Chatbota zadavatele do nového prostředí, jednorázové služby (instalační, konfigurační a integrační práce), průběžné služby (licence, správa a technická podpora) a výkonnostní služby (počty zpracovaných dotazů, minuty analýzy hlasových zpráv apod.) a služby rozvoje systému čerpané na výzvu. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek, v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedena v příloze č. 1 této zadávací dokumentace.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2023-008622
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Český statistický úřad
IČ zadavatele: 00025593
Datum zveřejnění: 27.02.2023
Země: Česká republika
CPV: 72200000
Evidenční číslo zakázky: Z2023-008622
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Český statistický úřad
IČ zadavatele: 00025593
Datum zveřejnění: 27.02.2023
Země: Česká republika
CPV: 72200000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.