Bezpečnostní monitoring IS VZP ČR - SIEM
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění veřejné zakázky je implementace bezpečnostního systému pro detekci a řízení bezpečnostních incidentů a nástroj pro poskytování reportů a statistik o bezpečnostních událostech (SIEM). Jedná se především o dodání SW a HW (appliance): - Řešení bude dodáno jako fyzická appliance (HW). - Je požadována forma předinstalované appliance (HW a SW od jednoho výrobce s jednotnou zárukou a servisem výrobce na appliance jako celek). - Musí zahrnovat všechny komponenty pro Log Management, Event management, Korelace, přijem a sběr logů, centrální správu a reporting a to včetne nestandardizovaných logů. SIEM - je bezpečnostní systém pro detekci a řízení bezpečnostních incidentů a nástroj pro poskytování reportů a statistik o bezpečnostních událostech. Na základě dat obsažených v logu jednotlivých zařízení dokáže najít definované události nebo jejich kombinaci. Zpracování a vyhodnocení záznamů se primárně děje v reálném čase nebo tzv. off-line s určitým časovým zpožděním. Zpracováním se rozumí příjem, normalizace, agregace, filtrování vybraných událostí a jejich vyhodnocení korelačními pravidly s následnou prezentací detekovaných podezřelých událostí. Události vyhodnocené jako incidenty jsou dále zpracovány vlastním systémem pro správu incidentů nebo jsou předány do incident systémů třetích stran. Nedílnou součástí SIEM systému je vytváření reportů včetně shody se standardy, regulativy či normami, jako jsou např. SOX, ISO27001, zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 549284
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 28-11-2014
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 549284
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 28-11-2014
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.