Centralizované zadání nákupu potravin pro školní jídelny města Uherský Brod

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka potravin a potravinářských výrobků pro příspěvkové organizace města Uherský Brod (dále jen „zadavatel“) v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.Předmět plnění jednotlivých částí veřejné zakázky je vymezen rámcovými smlouvami, které tvoří přílohy č. 1 jednotlivých částí zadávací dokumentace.Výsledkem zadávacího řízení bude v souladu s § 89 a násl. zákona uzavření rámcové smlouvy se 3 uchazeči na plnění každé části veřejné zakázky. Plnění bude probíhat postupem podle § 92 odst. 3 zákona průběžně po dobu 2 let trvání rámcové smlouvy.Na základě uzavřené rámcové smlouvy budou mezi zadavatelem a uchazeči uzavírány dílčí smlouvy na poskytování dílčích plnění, a to podle věcných, časových a místních potřeb zadavatele. Postup při uzavírání dílčích smluv na základě rámcové smlouvy je popsán v závazném vzoru rámcových smluv, které tvoří přílohy č. 1 jednotlivých částí zadávací dokumentace.Ve smlouvě je specifikován soubor zboží označený jako spotřební koš, ve kterém jsou uvedeny potraviny, jejichž dodávku zadavatel požaduje a předpokládá od vítězných uchazečů odebrat (dále jen „spotřební koš“). Zadavatel bude odebírat zboží na základě postupu stanoveného v Rámcové smlouvě dle svých potřeb, zadavatel není současně povinen odebrat celý soubor zboží stanovený ve spotřebním koši.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 449601
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Město Uherský Brod
IČ zadavatele: 00291463
Datum zveřejnění: 06-11-2013
Země: Česká republika
CPV: 15800000-6

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595