Centrální nákup kancelářských potřeb 2018 - 2020
Olomoucký malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb, dle požadavků centrálního zadavatele a podrobné specifikace uvedené v zadávacích podmínkách. Dodávky kancelářských potřeb budou realizovány na základě rámcové smlouvy, a to v nepřetržitém režimu po celou dobu plnění veřejné zakázky v závislosti na aktuálních provozních potřebách jednotlivých zadavatelů, tj. na základě jejich požadavků. V ceně dodávek je zahrnuta i doprava a balení zboží obvyklým způsobem. Části 1 VZ se může účastnit pouze dodavatel, který zaměstnává více než 50% osob se zdravotním postižením dle zvláštního právního předpisu z celkového počtu zaměstnanců dodavatele.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-002694
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Olomoucký kraj
IČ zadavatele: 60609460
Datum zveřejnění: 24.01.2018
Země: Česká republika
CPV: 30192000
Evidenční číslo zakázky: Z2018-002694
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Olomoucký kraj
IČ zadavatele: 60609460
Datum zveřejnění: 24.01.2018
Země: Česká republika
CPV: 30192000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.