Centrální zajištění logistických služeb

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“) je poskytování logistických služeb zadavateli spočívajících v převzetí spotřebního zdravotnického materiálu specifikovaného v příloze č. 1a zadávací dokumentace (Kategorie spotřebního zdravotnického materiálu) od jednotlivých dodavatelů, následné konsolidaci a kompletaci spotřebního zdravotnického materiálu v centrálním (konsignačním) skladu dodavatele a jeho následném dodání do stanic dle přílohy č. 2 v množství určeném zadavatelem v jeho dílčích objednávkách. Má se přitom za to, že objednávka zadavatele na dodání spotřebního zdravotnického materiálu od zadavatelem určených dodavatelů je vždy také objednávkou zadavatele na poskytnutí logistických služeb dodavatelem. Kategorie spotřebního zdravotnického materiálu a druhy měrných jednotek jsou blíže specifikovány v příloze č. 1b – Orientační přehled – kategorie spotřebního zdravotnického materiálu (SZM). Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je současně vedení správy zásob spotřebního zdravotnického materiálu v centrálním (konsignačním) skladu provozovaném dodavatelem, a to dle jednotlivých kategorií spotřebního zdravotnického materiálu uvedených v příloze č. 1a zadávací dokumentace, se vstupem spotřebního zdravotnického materiálu od zadavatelem určených dodavatelů. Zadavatel v současné době provozuje 2 skladové a objednávkové informační systémy, a to Apothéké (autorem tohoto systému na je Ing. Martin Bencko – CETRON) a Zdravotnický materiál (autorem tohoto systému je Ing. Jiří Kostlivý). Od 1. 10. 2015 by měl zadavatel, namísto posledně uvedeného systému Zdravotnický materiál (funkce tohoto původního systému budou převedeny pod níže uvedený, ekonomický informační systém), začít provozovat rozšíření ekonomického informačního systému (jehož součástí budou i skladové a objednávkové funkcionality) Microsoft Dynamic Nav (dále jen „MD NAV“); pro úplnost zadavatel uvádí, že systém Apothéké bude zadavatel používat nadále. MD NAV bude mj. vybaven souborem služeb a funkcionalit, které poskytuje navenek jiným informačním systémům a slouží k integraci MD NAV s jinými aplikacemi a informačními systémy. Požadovanou formou integračního rozhraní jsou webové služby (WebServices). Tato technologie byla zvolena z toho důvodu, že umožňuje integrovat libovolné aplikace a informační systémy provozované na různých platformách; dnes tato technologie představuje standard pro výměnu dat mezi různými informačními systémy. Dále v oddíle VI.3) Další informace a následně v zadávací dokumentaci.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 564247
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
IČ zadavatele: 00064173
Datum zveřejnění: 06-02-2015
Země: Česká republika
CPV: 63110000-3

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595