Dodávka a implementace SIEM včetně servisní podpory

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem této nadlimitní veřejné zakázky je realizace díla spočívajícího v: • provedení implementační analýzy aktuálního stavu interního informačního prostředí zadavatele za účelem vytvoření detailního návrhu dodávky nástroje SIEM včetně analýzy aplikací provozovaných zadavatelem za účelem učení přesného formátu logů a způsobu jejich předávání (napojení) do nástroje SIEM; • dodání nástroje SIEM včetně veškerého souvisejícího hardware nezbytného pro jeho provoz, jakož i jeho instalaci a přípravě na zprovoznění v prostředí zadavatele; • připojení datových vstupů (logů) ze zadavatelem specifikovaných aktiv do nástroje SIEM a následném nastavení a zprovoznění tohoto nástroje dle požadavků zadavatele; • vytvoření a dodání dokumentace skutečného provedení a nastavení nástroje SIEM včetně uživatelské příručky vztahující se k tomuto nástroji; • provedení prezenčního školení uživatelů a administrátorů nástroje SIEM; • poskytování poprojektové podpory v rozsahu 100 člověkohodin; a • poskytování služeb Konzultační podpory v rozsahu 1 člověkodne za kvartál. Předmětem veřejné zakázky je dále: • poskytování servisní podpory nástroje SIEM a souvisejícího hardware po dobu 4 let v rozsahu 8x5. S vybraným dodavatelem bude uzavřena Smlouva o dodávce a implementaci SIEM, jejíž vzor tvoří Přílohu č. 4 zadávací dokumentace (dále jen „Vzor Smlouvy o dílo“, „Smlouva o dílo“ nebo „Návrh Smlouvy o dílo“ podle významu) a dále Smlouva o poskytování servisních služeb SIEM (dále jen „Vzor Servisní smlouvy“, „Servisní smlouva“ nebo „Návrh Servisní smlouvy“ podle významu), jejíž vzor tvoří Přílohu č. 5 zadávací dokumentace. Bližší popis předmětu veřejné zakázky obsahuje vlastní Vzor Smlouvy o dílo, Vzor Servisní smlouvy, Technická specifikace Díla, která tvoří Přílohu č. 1a zadávací dokumentace, a Technická specifikace Servisní podpory, která tvoří Přílohu č. 1b zadávací dokumentace. S vybraným dodavatelem bude dále uzavřena Smlouva o zpracování osobních údajů, jejíž vzor tvoří Přílohu č. 9 zadávací dokumentace.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-019356
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
IČ zadavatele: 72029455
Datum zveřejnění: 31.05.2021
Země: Česká republika
CPV: 48000000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595