Dodávka lineárního urychlovače a CT simulátoru
Praha malaPopis poptávky
Předmětem plnění této části veřejné zakázky jsou: a) Dodávka nového (nikoliv repasovaného) lineárního urychlovače (dále jen LU) dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci včetně příloh. Rozsah plnění: instalace, zprovoznění, instruktáž dle § 41 zákona č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech a o změnách některých souvisejících zákonů (zákon o léčivech), ve znění pozdějších předpisů počáteční přejímací zkouška dle zákona č. 263/2016 Sb., atomový zákon, ve znění pozdějších předpisů, výchozí elektrická revize pevně instalovaného zdravotnického prostředku dle ČSN EN 33 1500 Z3, technologický projekt pro stavební úpravy prostor vč. vzduchotechniky a dále stavební úpravy prostor k umístěni přístroje uvedené v příloze č. 11 ZD LU_stavební příprava, vč. plánu prostor vč. popisu místností pro umístění přístroje č. 1 - 10 - plány jsou v příloze č. 12 ZD předání veškerých dokladů vztahujících se k předmětu dodávky dle bodu (podrobně viz příloha č. 4 ZD - „Návrh kupní smlouvy“) požadavky týkající se implementace dodávaných technologií do sítě zadavatele jsou uvedeny v příloze č. 10 ZD - „Informace pro implementaci dodávaných technologií do sítě zadavatele“. Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 2 ZD Technická specifikace pro část 1 - LU a dále v příloze č. 4 ZD Návrh kupní smlouvy pro část 1 zakázky. b) Provádění paušálního pozáručního servisu zdravotnického prostředku - lineárního urychlovače včetně příslušenství. Rozsah plnění: veškeré opravy přístroje tak, aby byla zachována plná funkce přístroje veškeré náhradní díly vč. vakuových prvků, které je nezbytné použít při opravách, a to včetně všech součástí s vymezenou životností veškeré povinné bezpečnostní úpravy a update přístroje v souladu s pokyny výrobce o údržbě zařízení práce a cestovní náklady bez omezení pravidelné bezpečnostně technické kontroly (PBTK) přístroje vč. elektrické revize v souladu s instrukcemi výrobce uvedenými v návodu k použití předmětného zdravotnického prostředku, dle § 45 zákona č. 89/2021 Sb., vč. výměny náhradních dílů spotřebního charakteru a vystavení dokladů o provedené PBTK provedení zkoušek dlouhodobé stability (ZDS) min. 1x ročně, nebo v případě opravy vyžadující provedení ZDS odborné zaškolení nebo instruktáž dle přísl. ustanovení zákona č. 89/2021 Sb. dle potřeby, min. však 1x ročně Dále je podrobná specifikace předmětu plnění uvedena v příloze č. 5 ZD Návrh smlouvy o dílo pro část 1 zakázky.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-025410
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
IČ zadavatele: 00064173
Datum zveřejnění: 19.07.2021
Země: Česká republika
CPV: 33100000
Evidenční číslo zakázky: Z2021-025410
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
IČ zadavatele: 00064173
Datum zveřejnění: 19.07.2021
Země: Česká republika
CPV: 33100000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.