Dodávka a servis multifunkčních zařízení pro MMOl

Česká republika mala

Popis poptávky

(1) Předmětem veřejné zakázky je nájem 14 ks multifunkčních zařízení specifikovaných v příloze č. 2 nájemní smlouvy Seznam požadovaných multifunkčních zařízení – specifikace (dále jen „MZ“). Předmětem nájmu je jejich dodávka na jednotlivá pracoviště zadavatele, umístění, instalace a uvedení do provozu, zajištění jejich plného a nepřetržitého provozu včetně kompletního servisu, monitorování stavu jednotlivých MZ, účtování tisků a zajištění souvisejících dodávek HW a služeb SW včetně všech potřebných licencí. Součástí předmětu plnění je také zaškolení odpovědných pracovníků zadavatele se zaměřením zejména na běžné užívání a provoz MZ a odstranění uvízlého papíru a obdobné stavy MZ. (2) Pronajata budou MZ nová a nepoužitá, jejichž plná funkčnost bude zajištěna minimálně po dobu platnosti a účinnosti smluvního vztahu. (3) Délka pronájmu bude 60 měsíců. (4) Servis MZ zahrnuje kompletní údržbu, servis a opravy MZ včetně výměny náhradních dílů, spotřebního materiálu a dalších činností a dodávek tak, aby byly jednotlivé MZ nepřetržitě funkční (dále jen „servis“) s výjimkou dodávky xerografického papíru. Součástí servisu je i výměna toneru v MZ. (5) Servis zajišťuje pronajímatel na své náklady. Servis zahrnuje zejména nikoliv však pouze veškerou práci techniků, náklady na dopravu, na pořízení a výměnu vadných a spotřebovaných dílů, jakož i náklady na dovoz, umístění a instalaci případného náhradního MZ. Blíže viz návrh nájemní smlouvy. (6) Podmínky nájmu: - 60 konstantních měsíčních splátek za nájem multifunkčních zařízení. V nájemném bude zahrnut servis a pojištění MZ (nájemné může být navýšeno pouze v souladu s inflační doložkou uvedenou v návrhu nájemní smlouvy); - 60 proměnlivých měsíčních plateb, které závisí na uskutečněném počtu: - černobílých kopií/tisků formátu A4 na jednotlivých MZ; - černobílých kopií/tisků formátu A3 na jednotlivých MZ; - barevných kopií/tisků formátu A4 na jednotlivých MZ; - barevných kopií/tisků formátu A3 na jednotlivých MZ; MZ po uplynutí 60 měsíců budu vráceny dodavateli MZ. Poznámka: Platba za černobílou kopii/tisk formátu A3 je rovna dvojnásobku černobílé kopii/tisku formátu A4; Platba za barevnou kopii/tisk formátu A3 je rovna dvojnásobku barevné kopii/tisku formátu A4;

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 648489
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: statutární město Olomouc
IČ zadavatele: 00299308
Datum zveřejnění: 24-03-2016
Země: Česká republika
CPV: 50313200-4

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595