Dynamický nákupní systém pro kancelářské potřeby 2016 - 2018

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem dynamického nákupního systému jsou pera, tužky, mazací pryž, fixy, značkovače, ořezávátka, držáky na tužky a pera, razítka, korektory, nástěnky, pásky a kotouče do kalkulaček, tabule (kreslící, suché, plánovací), papírnické zboží, samolepící pásky, organizéry a příslušenství, rýsovací potřeby, sešívací svorky, cvočky, napínáčky, kroužkové vazače a kancelářské sponky, sešívačky, odstraňovače sešívacích svorek, děrovačky, obálky, pořadače, přihrádky na dopisy a podobné dokumenty, psací podložky, kalendáře, nástěnné plánovače, atd.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 650760
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
IČ zadavatele: 44555601
Datum zveřejnění: 24-03-2016
Země: Česká republika
CPV: 30192000-1

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595