Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb pro resort Ministerstva financí

Praha mala

Popis poptávky

Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS bude pořízení: a) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, b) různého papírového materiálu, c) různých kancelářských potřeb, d) drobného kancelářského vybavení, e) zpracovaného papíru a lepenky, f) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, g) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem veřejných zakázek zadávaných v DNS budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod níže uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-021995
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo financí
IČ zadavatele: 00006947
Datum zveřejnění: 02.07.2018
Země: Česká republika
CPV: 30190000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595