Popis poptávky
Pořádáme výběrové řízení na dodávku ekonomického softwaru – jsme reklamní a komunikační agentura. V současné době vedeme v sídle firmy vlastní zakázkový a na něj navazující fakturační systém (ve formě intranetu postaveného na PHP a MySQL). Účetnictví nám zpracovává externí účetní kancelář. Zvažujeme dvě možné varianty zavedení účetnictví, popřípadě celkového nového ekonomického systému v naší společnosti. 1) Účetní software 2) Komplexní ekonomický informační systém a) Jenž bude schopen navazovat na náš současný zakázkový systém, (bude v něm veškerá historie zakázek) b) Bude zcela odlišný od našeho současného řešení (povedeme v něm jak zakázkovou evidenci, sledování nákladů na jednotlivé zakázky, schvalování přijatých faktur jednotlivými zaměstnanci, objednávkový systém, následná fakturace a import do účetnictví) Pro specifikaci udávám možné počty uživatelů pro jednotlivé výše uvedené varianty - pro bod 1) pouze cca 4 uživatelé, pro bod 2) bude u každé ze tří společností cca 5-8 uživatelů Máme definované požadavky jak na účetní software tak na celkový ekonomický software společnosti – jak na kvalitu nabízených řešení a služeb, tak na kompatibilitu se současným zakázkovým systémem. Rozhodujícím faktorem pro výběr bude i celková cena – preferujeme co nejpřesnější vyčíslení nákladů – bez dalších skrytých. Dalším velmi důležitým faktorem je doba realizace dodávky a samotné implementace – klademe důraz na zavedení nového systému (tedy již odzkoušeného) k začátku následujícího roku. Očekáváme nabídky, na jejichž základě uskutečníme užší výběr – v němž budou mít možnost jednotlivé vybrané společnosti odprezentovat svá řešení a při ústním jednání upřesnit své nabídky. Nabídky očekáváme nejpozději do 23.08.2008. Bližší specifikace našich požadavků: Kategorie – kvalita řešení a služeb -Oboustranný homebanking (zaúčtování bankovních výpisů bez nutnosti přepisování, export bankovních příkazů do el. Bankovnictví – Raiffeisenbank, a.s. – eKonto) -Rekapitulace pohledávek a závazků po splatnosti (seznam upomínovatelných pohledávek, včetně doplnění individuálních textů pro 1., 2. a poslední upomínku) -Možnost uzamčení období, omezení přístupových práv (pouze nahlížení,editace, atd.,…) -Pravidelné upgrady na základě legislativních změn -Pozdější dokoupení mzdové agendy -Sestavení a přímý tisk DPH přiznání s možností elektronického odeslání, vytvoření opravných nebo dodatečných daňových přiznání k DPH -Nastavení vlastního výkaznictví -Možnost vytvoření vzorových dokladů, jejich kopírování -Možnost volitelného účtového rozvrhu s nastavitelnou analytikou účtů -Sledování saldokont účtů -Členění dokladů na střediska, zakázky, činnosti -Možnost zpětných oprav v prvotních dokladech s automatickou vazbou do ostatních evidencí -Tisknout čárové kódy k přijatým fakturám (možnost sledovat oběh dokladů) -Pokud software pracuje na bázi modulů – mít možnost nákupu pouze zvolených modulů -Možnost vedení jednotlivých zakázek -Možnost sledování ekonomiky jednotlivých zakázek, ve vztahu k obchodníkovi, období, klientovi, typu zakázky -Možnost elektronického oběhu a víceúrovňového schvalování došlých faktur odpovědnými osobami -Možnost přidělování provizí obchodníkům (k jednotlivým zakázkám) Kategorie – kompatibilita se současným systémem -Možnost vést účetnictví 3 společností (navazující na jednotlivé zakázkové systémy) -Převodový můstek pro salda účtů ze současného účetního programu Stereo -Převodový můstek pro stávající zakázkový a fakturační systém vedený na intranetu postavený v PHP a MySQL -Doba realizace do 2 měsíců Kategorie – Cena -Celková cena za dodávku softwaru (3firmy, x uživatelů pro různé varianty dodávky) -Celkové náklady na zavedení sytému včetně vstupního školení, implementace, poradenství atd. -Dodatečné náklady (náklady na technické vybavení) -Roční náklady spojené s provozem (upgrade, hot line, atd…..) Své nabídky prosím zasílejte na naši adresu.
Kategorie poptávky, klasifikace