Helpdesk
Česká republika malaPopis poptávky
Poskytování služby podpory koncových uživatelů a systémové administrace koncových zařízení. Predpokladaný počet spravovaných zařízení je 400, které obsluhují cca 250 uživatelů. Služba bude čerpána na pracovištích Praha a Brno. Očekávaná úroveň SLA podpory je každý pracovní den od 8.00 do 16.00 hodin s reakční dobou od 4 hodin od nahlášení incidentu s dobou vyřešení do 16ti hodin. Poskytování služby související se správou operačního systému MS Windows, správa a instalace schváleného SW, správa příslušenství osobních počítačů (lokální a síťové tiskárny, skenery, fotoaparáty a další), lokální zpřístupnění síťových prostředků (fileshare, printshare), správa zabezpečení koncových bodů (Antivir a firewall, updaty), evidence hardwaru a softwaru v aplikaci zadavatele podle jeho interních pravidel, zajištění záručního servisu u Autorizovaného servisního partnera, zajištění pozáručního servisu, zapůjčení koncového zařízení podobných parametrů v případě opravy. Předpládaná hodnota VZ je uvedena na dva roky.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 628321
Zadavatel-název/jméno: Česká geologická služba
IČ zadavatele: 00025798
Datum zveřejnění: 05-11-2015
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 628321
Zadavatel-název/jméno: Česká geologická služba
IČ zadavatele: 00025798
Datum zveřejnění: 05-11-2015
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.