Helpdesk
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby – zabezpečení vybraných služeb koncových uživatelů a systémové administrace koncových zařízení ICT technologií. Předpokládaný počet spravovaných zařízení je 400, které obsluhuje cca 250 uživatelů. Služba bude čerpána na pracovištích Praha a Brno. Požadovaná úroveň SLA podpory je každý pracovní den od 8.00 do 16.00 hodin s reakční dobou do 4 hodin od nahlášení incidentu s dobou vyřešení do 16ti hodin (uvedené lhůty se počítají v rámci doby sestávající z časových intervalů 8.00 - 16.00 hodin v pracovní dny). Tato úroveň SLA je platná pro všechny typy incidentů. Poskytování služby zahrnuje správu operačního systému MS Windows, správu a instalaci schváleného SW, správu příslušenství osobních počítačů (lokální a síťové tiskárny, skenery, fotoaparáty a další), lokální zpřístupnění síťových prostředků (fileshare, printshare), správu zabezpečení koncových bodů (antivir a firewall, updaty), evidenci hardwaru a softwaru v aplikaci zadavatele podle jeho interních pravidel, zajištění záručního servisu u autorizovaného servisního partnera, zajištění pozáručního servisu, zapůjčení koncového zařízení podobných parametrů v případě opravy či reinstalace. Bližší specifikace plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze 3 (Technická specifikace) a Příloze 4 (Smluvní podmínky).Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 659052
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká geologická služba
IČ zadavatele: 00025798
Datum zveřejnění: 12-05-2016
Země: Česká republika
CPV: 72253000-3
Evidenční číslo zakázky: 659052
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká geologická služba
IČ zadavatele: 00025798
Datum zveřejnění: 12-05-2016
Země: Česká republika
CPV: 72253000-3
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.