IMAGEOVÁ REKLAMNÍ KAMPAŇ HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY V ZAHRANIČÍ 2010
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem soutěže o návrh je zpracování soutěžního návrhu „Imageové reklamní kampaně hl. města Prahy v zahraničí 2010“, jejímž účelem je zvýšení návštěvnosti města v období globální ekonomické krize a to zejména z evropských zdrojových trhů s cílem podpořit příjezdovou turistiku cílových skupin.Předpokládaná hodnota soutěže o návrh četně následné realizace (stanovená v souladu s § 103 odst. 4 písm. a) zákona: 41 500 000,- Kč bez DPH (slovy čtyřicetjednamilionůpětsettisíc korun českých)Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60042870
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: Hlavní město Praha
IČ zadavatele: 00064581
Od: 01-07-2010
Do: 31-12-2015
Datum zveřejnění: 16-03-2010
Země: Česká republika
CPV: 79342000-3
Evidenční číslo zakázky: 60042870
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: Hlavní město Praha
IČ zadavatele: 00064581
Od: 01-07-2010
Do: 31-12-2015
Datum zveřejnění: 16-03-2010
Země: Česká republika
CPV: 79342000-3
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.