Informační a propagační kampaň Vracíme památky do života - soutěž o návrh komunikační strategie kampaně a o návrh realizace I. etapy kampaně

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmět soutěže o návrh je rozdělen do dvou částí: Předmětem první, přípravné kreativní části, je zpracování návrhu komunikační strategie včetně rámcového návrhu etap a kreativního konceptu, a to pro všechny etapy informační a propagační kampaně, které bude zadavatel od roku 2009 do roku 2015 realizovat. Předmětem druhé, realizační (mediální) části, je zpracování návrhu realizace I. etapy informační a propagační kampaně, která by podle předpokladů zadavatele měla probíhat od poloviny roku 2009 do konce roku 2010. Zadavatelem předpokládaná hodnota navazující veřejné zakázky na služby zadávané na základě výsledku této soutěže o návrh činí 3 781 512,60 Kč bez DPH, z toho předpokládaná maximální hodnota přípravné kreativní části činí 1 000 000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky na služby je koncipována jako konečná, neměnná a nepřekročitelná.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60027658
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo kultury
IČ zadavatele: 00023671
Od: 01-05-2009
Do: 30-04-2010
Datum zveřejnění: 03-02-2009
Země: Česká republika
CPV: 79342200-5

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595