Informační systém pro ServiceDesk
Česká republika malaPopis poptávky
Dodání a implementace informačního systému pro ServiceDesk včetně implementace procesů dle ITIL nutných pro zajištění kvalitních služeb uživatelům a migrace releventních dat ze stávajících systémů pro kontinuální zajištění správy a podpory nyní provozovaných služeb v ústředí zadavatele a jeho podpora.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Rozsah: Dodávka IS pro ServiceDesk, vypracování realizační studie pro implementaci IS dle specifik ČNB, implementace IS, realizace vazeb IS na externí zdroje dat, migrace dat ze stávajích systémů do IS a podpora IS po dobu minimálně 5 let.
Evidenční číslo zakázky: 60047430
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Dodávky
Zadavatel-název/jméno: Česká národní banka
IČ zadavatele: 48136450
Do: 01-10-2010
Datum zveřejnění: 16-07-2010
Země: Česká republika
CPV: 48000000-8
Rozsah: Dodávka IS pro ServiceDesk, vypracování realizační studie pro implementaci IS dle specifik ČNB, implementace IS, realizace vazeb IS na externí zdroje dat, migrace dat ze stávajích systémů do IS a podpora IS po dobu minimálně 5 let.
Evidenční číslo zakázky: 60047430
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Dodávky
Zadavatel-název/jméno: Česká národní banka
IČ zadavatele: 48136450
Do: 01-10-2010
Datum zveřejnění: 16-07-2010
Země: Česká republika
CPV: 48000000-8
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.