Komplexní zajištění vytvoření systému řízení kvality v sociálních službách a jeho ověření ve vybraných zařízeních sociálních služeb v Královéhradeckém kraji

Česká republika mala

Popis poptávky

Cílem veřejné zakázky je podpořit organizace v rámci cílové skupiny v jejich snaze o zvýšení povědomí o kvalitě v organizaci, zvýšení transparentnosti aktivit organizace, jasném rozdělení odpovědností, zvýšení angažovanosti zaměstnanců, zvýšení důvěry klientů a zvýšení vnitřní efektivnosti organizace. K dosažení tohoto cíle je zapotřebí zejména: - definovat obecné zásady řízení kvality v zařízeních sociálních služeb; - vytvořit model systému řízení kvality sociálních služeb; - ověřit aplikovatelnost navrženého modelu v reálných podmínkách.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Rozsah: Předmětem veřejné zakázky je vytvoření systému řízení kvality sociálních služeb využívaných občany Královéhradeckého kraje (tj. služeb poskytovaných na území Královéhradeckého kraje) a jeho následném ověření (pilotní implementaci) v 6 sociálních službách. Pilotního zavedení systému kvality se budou účastnit následující typy služeb: domov pro seniory nebo domov se zvláštním režimem, pečovatelská služba, domov pro osoby se zdravotním postižením, nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, sociální rehabilitace a terénní programy pro uživatele drog. Zajištění předmětu veřejné zakázky naplňuje znaky služby obecného hospodářského významu. Cílovou skupinou jsou poskytovatelé sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Evidenční číslo zakázky: 60026795
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Královéhradecký kraj
IČ zadavatele: 708 89 546
Od: 01-04-2009
Do: 31-08-2010
Datum zveřejnění: 12-01-2009
Země: Česká republika
CPV: 85312320-8

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595