Komunikační kampaň na pokračování propagace destinační značky Brno True Story pro období 2021-2023

Jihomoravský mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování komplexních služeb při rozvoji destinační značky města Brna-Brno True Story, jejího kreativního a strategického vývoje, tj. průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci tvorby a kreativního a strategického řízení destinační značky města Brna. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat všechny off-line a on-line aktivity města v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Brno True Story, a to v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016-2020, a to zejména v následujících oblastech: Návrh a tvorba kreativních strategií pro marketingové kampaně v České republice a zahraničí, Konzultace v otázkách strategického rozvoje značky, Zajištění grafických prací, Návrh a tvorba komunikačních a mediálních strategií pro integrované marketingové kampaně v České republice a zahraničí, Realizace fotoprodukce v souvislosti s marketingovými kampaněmi, Návrh konceptu reklamních spotů a odborný dohled nad produkcí a realizace výroby, Správa a aktualizace dopadové stránky, Správa mediálního prostoru, Spolupráce se třetími stranami, Nákup mediálního prostoru. Blíže uvedeno v Zadávací dokumentaci.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2020-032779
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Statutární město Brno
IČ zadavatele: 44992785
Datum zveřejnění: 21.09.2020
Země: Česká republika
CPV: 79340000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595