Komunikační strategie NOK - realizace kampaně
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je příprava a realizace komplexní komunikační kampaně „Podívejte se…“. Hlavním cílem této kampaně je informovat cílové skupiny o fungování systému fondů EU, jejich kontrole, transparentnosti všech procesů spjatých s čerpáním z fondů EU programovém období 2007-2013. Zároveň má kampaň zvýšit informovanost všech cílových skupin o úspěšně realizovaných projektech ze strukturálních fondů a Fondu soudržnosti v současném programovém období a konkrétních přínosech projektů pro občany České republiky. Sekundárně by kampaň měla připravit cílové skupiny na to, že v roce 2014 začne nové programové období s novými možnostmi čerpání.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 384380
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 29-01-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 384380
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 29-01-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.