Komunikační strategie NOK - realizace kampaně
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je příprava a realizace komplexní komunikační kampaně „Podívejte se…“. Hlavním cílem této kampaně je informovat cílové skupiny o fungování systému fondů EU, jejich kontrole, transparentnosti všech procesů spjatých s čerpáním z fondů EU programovém období 2007-2013. Zároveň má kampaň zvýšit informovanost všech cílových skupin o úspěšně realizovaných projektech ze strukturálních fondů a Fondu soudržnosti v současném programovém období a konkrétních přínosech projektů pro občany České republiky. Sekundárně by kampaň měla připravit cílové skupiny na to, že v roce 2014 začne nové programové období s novými možnostmi čerpání. Kampaň se bude skládat z následujících aktivit, které budou plněny ve všech, nebo jen v některých fázích kampaně a to za využití níže uvedených komunikačních nástrojů a kanálů: - Plán komunikační strategie - Organizační a technické zajištění kampaně - Tvorba a produkce kampaně - Zajištění nákupu reklamního prostoru - PR služby - Tvorba mikrowebu pro kampaň - Grafické, výtvarné a DTP služby - Pořádání a zajištění akcíInformace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 418194
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 01-07-2013
Země: Česká republika
CPV: 79341400-0
Evidenční číslo zakázky: 418194
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 01-07-2013
Země: Česká republika
CPV: 79341400-0
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.