Kontaktní centrum VZP
Česká republika malaPopis poptávky
Vytvoření centralizovaného kontaktního centra VZP. Vytvoření vstupního analytického projektu a na jeho základě dodávka a nastavení veškerého potřebného hardware a software, včetně integračních vazeb na ostatní systémy VZP. Předmětem plnění jsou také konzultace v oblasti optimalizace procesů kontaktního centra a zaškolení klíčových uživatelů. Základní požadované funkcionality: příjem a řízená distribuce kontaktů, kontaktní historie s kategorizací požadavků, kampaň managemant, on-line zobrazování provozních statistik (PC/Wallboard), příposlech hovorů, nahrávání a archivace hovorů, modifikovatelná struktura skillů, Call back - zpětné volání, hodocení ikvality, reporting.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 360107
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 27-09-2012
Země: Česká republika
CPV: 79512000-6
Evidenční číslo zakázky: 360107
Zadavatel-název/jméno: Všeobecná zdravotní pojišťovna České republiky
IČ zadavatele: 41197518
Datum zveřejnění: 27-09-2012
Země: Česká republika
CPV: 79512000-6
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.