Kreativní koncept multimediální komunikační kampaně a scénář k reklamnímu filmu a spotu
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem Soutěže je vytvoření kreativního konceptu komunikační kampaně zaměřené na prezentaci České republiky v evropských zemích v rámci projektu "Upevnění postavení České republiky a její konkurenceschopnosti na evropském trhu cestovního ruchu".Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60033850
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Od: 14-09-2009
Do: 30-03-2010
Datum zveřejnění: 23-07-2009
Země: Česká republika
CPV: 92100000-2
Evidenční číslo zakázky: 60033850
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Od: 14-09-2009
Do: 30-03-2010
Datum zveřejnění: 23-07-2009
Země: Česká republika
CPV: 92100000-2
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.