Lhotecká cyklostezka - II. etapa
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění podlimitní veřejné zakázky „Lhotecká cyklostezka – II. etapa“ jsou stavební práce dle § 9 odst. 2 zákona, spočívající ve výstavbě stezky pro cyklisty a chodce, ve výstavbě dvou přemostění – lávek přes Šemberu a přes trať SŽDC a v realizaci veřejného osvětlení. Stavba je členěna na tyto 4 stavební objekty: SO 101 – Cyklistická stezka Kostelní Lhota - Sadská,SO 201 – Lávka přes Šemberu,SO 202 - Lávka přes trať SŽDC v km 4,788600,SO 401 - Veřejné osvětlení. Jedná se o novostavbu trvalého charakteru, zahrnující stavbu stezky pro cyklisty a chodce (SO 101) v celkové délce 1 328 m - 324 m v kú. Kostelní Lhota a 1 004 m v kú. Sadská, křížení toku Šembera novou lávkou (SO 201), mimoúrovňové křížení železniční trati SŽDC (SO 202) a veřejné osvětlení podél celé stavby včetně přípojek (SO 401). Na počátku trasy v Kostelní Lhotě navazuje stavba cyklostezky na prodloužení přístupové komunikace k vodojemu realizovanou v rámci projektu „Kostelní Lhota vodovod“, následně vede v polní trati souběžně s silnicí č. II/611 ve směru na Sadskou a před lesním pozemkem odbočuje k silnici. Trasa dále vede rovnoběžně s dolní patou svahu tělesa silnice č. II/611. V km 3,724 kříží katastrální hranici Kostelní Lhota / Sadská. Stávající hospodářské sjezdy ze silnice č. II/611 na pole budou zachovány křížením navržené cyklistické stezky. Křížení toku Šembera v km 4,4020 je navrženo novou lávkou. Křížení toku je kolmé. Nosná konstrukce – spojitá spřažená ocelobetonová; železo betonová spodní stavba, kterou tvoří dva pilíře a dvě opěry, je plošně založené na štěrkových polštářích. Spodní stavba je umístěna mimo stávající průtočný profil koryta; výškové umístění mostovky koresponduje se silničním mostem (silnice II/611; č. 611-010) – stávající průtokové poměry nebudou ovlivněny. Délka přemostění je 35 m; délka lávky je 41,0 m. V km 4,728 na konci stavební úpravy cyklostezka navazuje na SO 202, který je tvořen nově navrženou mimoúrovňovou lávku nad železniční tratí Poříčany-Nymburk. Pro přemostění železniční trati je navržena spojitá spřažená ocelobetonová konstrukce o 9 polích s rozpětími 10,0 m + 3x12,0 m + 14,0 m + 3x12,0 m + 10,0 m v podélném sklonu maximálně 7,5 %, délka přemostění je 105,0 m, volná šířka 3 m, celková šířka 3,718 m. Spodní stavbu tvoří dvě ŽB opěry a 8 ocelových pilířů s žb základy. Spodní stavba je založená plošně. Součástí objektu jsou nástupní gabionové zídky, kterými celá cyklostezka končí v km 4,898 35. Podél celého řešeného úseku stezky bude realizováno veřejné osvětlení. Projekt rovněž zahrnuje přípojku veřejného osvětlení v délce 420 m. Zadavatel má vyhrazeno právo VO nerealizovat z důvod nedostatku finančních prostředků. Předmět veřejné zakázky je podrobně a úplně specifikován v projektové dokumentaci pro provedení stavby „Lhotecká cyklostezka – II. etapa Kostelní Lhota – Sadská“ a v soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr v přílohách zadávací dokumentace.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 389474
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Město Sadská
IČ zadavatele: 00239721
Datum zveřejnění: 22-02-2013
Země: Česká republika
CPV: 45233162-2
Evidenční číslo zakázky: 389474
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Město Sadská
IČ zadavatele: 00239721
Datum zveřejnění: 22-02-2013
Země: Česká republika
CPV: 45233162-2
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.