Marketingová kampaň na podporu domácího cestovního ruchu
Česká republika malaPopis poptávky
Cílem této zakázky je: 1. představit veřejnosti nový brand domácího cestovního ruchu, 2. zvýšit prestiž turistických informačních center, a 3. upozornit odbornou i laickou veřejnost na existenci portálu Kudy z nudy. Pro dosažení každého z uvedených cílů bude realizována samostatná kampaň.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60042185
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Od: 01-05-2010
Do: 30-11-2010
Datum zveřejnění: 26-02-2010
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 60042185
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Od: 01-05-2010
Do: 30-11-2010
Datum zveřejnění: 26-02-2010
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.